Časté otázky (a samozřejmě odpovědi)

Zadal jsem Váš kód dealera, ale žádné vrácené provize na svém účtu nevidím...
V současné době jsou provize pravidelně vypláceny vždy na začátku nového kalendářního měsíce a jsou zaokrouhlovány na celé 50h (nahoru i dolu). Takže pokud Vám provize nebyla připsána, prosím kontaktujte mě na email.

Chtěl bych dostávat informační email, je to možné?
Ano, je. Stačí poslat mi poslat email na adresu jezek zavináč atlas tečka cz. Email nemohu posílat automaticky, protože emailové adresy klientů neznám. Info email většinou obsahuje informace o tom, zda hranice pro přidělení provize byla překonána. I bez emailu to samozřejmě uvidíte na přelomu měsíce na svém účtu.

Rád bych se zaregistroval, ale nechci dávat nikomu dalšímu své osobní údaje...
Z Vašich osobních dat dealer (tedy já) vidí pouze jméno, telefonní číslo a provolanou částku. K jiným údajům nemám přístup.

Mám technický problém. Používám adaptér k telefonu, volání fungovalo a najednou teď neslyším (nebo nejsem slyšen) druhou stranu, ale hovor zjevně probíhá.
Zkuste restartovat adaptér (nebo vypnout a zapnout). Někdy to skutečně funguje. Pokud máte adaptér HandyTone 486 od firmy GrandStream (údajně platí i pro telefon BudgeTone 102), dle firmy Ha-vel máte zkusit přes webové rozhraní změnit položku "iLBC frame size" z 20 ms na 30 ms. Položka "iLBC frame size" se nachází v záložce "advanced settings".